Slipknot – People = Shit Çeviri

25 Ekim 2012

Slipknot – People = Shit

İşte yine başlıyoruz, o…u çocuğu!
Aşağı gel, ve bakın salak burada
Yalvarmak ve korkmamak,önemsemek için çok becerilmiş*
Felaketle ne mi oldu?*
Değil mi? S**tirin gidin önümden
Anlayın şunu, hiçbir şey hissetmiyorum
Bunun gibi değil, bozularak çürümek istiyorum
Bir yazar gibi hissediyorum, lanetlenmiş gibi,
Silah kafama karşı, ben ölüyken siz yaşıyorsunuz.

bir kez daha, o…u çocuğu!

Şimdi herkes benden nefret ediyor, öyleyse s**tir et!
Kanlar yüzümde ve ellerimde, ve ben
Neden bilmiyorum, ağlamaktan korkmuyorum
Ama bu seni ilgilendirmez
Kimin hayatı bu? Onu anladın mı? gördün mü? hissettin mi? yedin mi?
Onun etrafında döndünüz ve bu yüzden yüzünüze tükürebilirim.
İz bırakmadan gitmek istiyorum
Çünkü bu yerde ölmek istemiyorum.

İnsan b*ktur!
İnsan b*ktur!(Ne yapacaktınız?)
İnsan b*ktur!(çünkü senden korkmuyorum)
İnsan b*ktur!(senin olamayacağın her şeyim)
İnsan b*ktur!

O hiçbir zaman durmayacak – hiçkimse için hiçbir şey yapamazsın
Bana bulaşma! Ben şeytanın tarafında oturuyorum.
Benden ne istiyorsunuz?
Onlar bana hiçbir zaman başarısız olmamam gerektiğini söylediler.
Zırvalamayı kes ve bu şekilde mücadele et.
Ben
Sizin
Gibi
Değilim
Ben
Sadece
Rezil ederim

hadi o…u çocuğu, herkes ölmek zorunda!

İnsan b*ktur!
İnsan b*ktur!(Ne yapacaktınız?)
İnsan b*ktur!(çünkü senden korkmuyorum)
İnsan b*ktur!(senin olamayacağın her şeyim)
İnsan b*ktur!

*bu iki satırın çevirisi tam olarak yapılamamıştır

eleştir

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 298 takipçiye katılın

