Uzak

01 Aralık 2012

uzak

ya mesafeler, ya da aşk

büyük olan

kilometrelerce uzakta

burada ı s l a n ı y o r k e n ben

orada güneş açsa da

üşümek beraber

üzülüyorsun

gördükçe tekvücut yürüyen çiftleri

biliyorum

ama bilmiyorlar onlar

ellerimizin                   kilometrelerce

uzanabildiğini

cam ve perdeden sıyrılıp

yüzüne süzülen

her güneş parçasında

ben varım, omuzlarımla,

göz yaşlarını gizleyen

tüm yağmur damlalarında

hayal gibi geliyor, biliyorum

bunca alışmışken bensiz uyumaya

beraber uyanmak

ve düşünüyorum

bunca yasakla bağlıyken elim kolum

ben de bir elma koparmak

music;

eleştir

