L’enfant Sauvage Çevirisi

22 Mayıs 2013

Şiir kendi dilinde güzel olsa da…

Gojira – Vahşi Çocuk


Uzun zamandır çalışmayı deniyordum
Çalışmıyor
Deniyorum
Bilmiyorum
Dünyanın hayaleti ile başa çıkmak için

Bir parçamı öldürdüm
Azgındı
Ağrı gitti
İnkar
Kurumlardan kaçtım
Kendime borçluyum
Hayat

Başka yolu yok
Bu tutkuya ve öfkeye cevap vereceğim
Bana akıyor
Uğruna mücadele ettiğim ışık dünyada
Çocuğuna ihanet ediyor
Kendini ortaya çıkarmak için hizmet etmediğin arzu
Kendi yaşamını oluşturmayı unuttu
Öfke
Yalanlar
İnkar

Bu haklı öfke
İçimizde kaynıyor
Sonsuza kadar sürmeyecek
Gitmesi için korkma
Şubeler aracılığıyla geliyor
Kurt ustadır

Tüm gökyüzü benim üzerimde
Zaman üzerinde koşuyorum

eleştir

